8/30/10

umur saya bertambah 1 angka!

satu kebetulan. ini merupakan posting yang ke 100.
satu angka yang Unik! 

dan, esok tarikh yang tercatat ialah 31 ogos 2010!
bermakna:

ESOK HARI LAHIR SAYA!!!

1- sudah 21 tahun saya bernafas di bumi
indah ciptaan yang Maha Kuasa ini. Subhanallah.

2- sudah 21 tahun saya menghirup udara segar

3- sudah 21 tahun saya menjadi hambaNya di bumi ini. samaada
menjadi khalifah dalam diri @ orang lain.

let's sing a song!

hepi besday aniq..hepi besday aniq..

"may Allah bring joys and happiness here and hereafter"


wishes

1.  nak jadi lebih baik. dalam erti kata lain, jadi hamba 
yang lagi solehah. muhasabah diri agar dapat
menjadi hamba yang lagi baik dari semalam 

2. nak  baiki apa yang patut dibaiki. ^_^

3. nak jadi anak dan adik yang lagi baik kpd along, a.sham,
angah, ari, chik, uteh dan alang.. doakan adik korang ni
jadi lebih baik ye!

4. nak belajar lebih tekun. yang ni agak susah.
astaghfirullah.. moga dibukakan pintu kejayaan. USAHA TANGGA KEJAYAAN.

5. nak gemuk sikit. hehe..
hari tu, timbang berat badan (masa tu saya tengah
menggalas laptop dan 1 buku tebal). dan berat saya waktu itu ialah 45kg. 
itu belum ditolak dengan laptop dan buku. oh! underweight!)

cukuplah setakat itu dulu...yep..
p/s: terasa saya belum cukup layak untuk memikul angka 21. sebab 
saya masih belum matang! sedangkan 21 itu 1 angka yang besar bagi seorang gadis. haha... it's oke. pelan2 ya aniq cayang....


 



0 manispahit:

 
M.I.N.O IS H.E.R.E Blogger Template by Ipietoon Blogger Template