10/18/10

.: 4 events in one date :.



musim exam mendatang!!!!!!!!! musim ni lah musim yang menakutkan. siyess... 
okey. da sebulan lebih x balik umah.. oke la tu. thrill sikit!. 
hari ni hari yang diraikan dengan 4 maksud.


1~ epi besday tu abg ngah. moga terus bahagia di dunia & akhirat. nak cerita yang sebab slalu wish "moga cpt bertemu jodoh" kat sesapa yang sambut besday maka dengan selambanya aku wish menda ni kat abg ngah. alahaiii.. k.ngah jeling aku. ada pulak suruh orang da kawen btemu jodoh lagik. haha. sori..


2~ selamat ulang tahun ke 3 perkahwinan abg uda. moga kekal membawa ke syurgaNya. ameen.


3~ genap 3 tahun arwah atuk meninggalkan kami. atuk.. sangat rindukan atuk. harap atuk akan tenang di pembaringan sementara itu. ameen.


4~ besday arwah awi yang baru sahaja meninggal bulan 4 lepas. moga Allah sentiasa mencucuri dirimu..


aish. dun want to be sad. we must brave to face d reality.. insya Allah. semuanya akan baik2.





hari ni, family datang cini. tengkiu sebab dtg dari gombak jauh2 dan bawakkan makanan yang sedap2. mak buyung yang aktif ke sana sini pun ada jugak. cayam sume!

dan hasilnya... kenyang!!


puding gula hangus.. soodaapp !
kek batik comel. haha.
bihun goreng singapore.. best jugak
piza anak dollah. eh.. pizza hut
kek tiramisu... sedap jugak..!
p/s: pizza xberjaya saya habiskan. (saya bukan jenis suke pizza. tekak melayu asli yepp) atiqah yg habiskan bersama fia. mihun pun sama. atiqah yang habiskan. Alhamdulillah, rezeki hari ni..yg lain cam kek batik, kek tiramisu, puding gula hangus saya makan. 



0 manispahit:

 
M.I.N.O IS H.E.R.E Blogger Template by Ipietoon Blogger Template