6/16/10

result result result..!!

1..2..3.. ting tong.
 
result suda keluar.. yehhhh. maka dengan itu, saya sudah grad...yehhhhhhhhhhhhhh... 



lega. puas hati. syukur.  yang diberikan olehNYA itulah yg terbaik.


waktu nak bukak student portal tu saya banyak kali main tiku cak ngan screen. asal nak loading sikit, mata dah tutup. risau. gubra. takut. kalo2 ada paper yang terlekat cam mate fin yang susah tahap cipan lipan. heeee....


tapi..
FUHHH... semua paper saya dah lepas dengan jayanya. syukur. sujud syukur pd NYA. thanks ya Rabb.  


semua keputusan saya diselidik oleh kawan saya merangkap budak kecik kami. hehe. 
semua kengkawan saya dapat dean list. yg 2 tu, tara hal lah.

(jeles, tp.. tiba2 saya teringat kata sempai merangkap penasihat saya..

      " Tahniah la pape pun.... insyaAllah itu la yg terbaik dariNYa...."

semua kurniaanNYA itu lah yg terbaik. astaghfirullah..)
 
memang everysem dorang dapat. tapi sem ni, keempat-empat dapat. saya tumpang gumbira untuk mereka. dan sorang dapat 4flet. dan kapelnya yang mula stat tahun ni juga dapat dean list. congrats ye aje.


nak tau apa saya dapat untuk mate fin?? 


asc260 ~ B
ATTENTION: BACA DENGAN SEPENUH PERHATIAN.  
B saja. neither plus or minus. okey la tuhh. dari dapat C kan2.  


to all candidates Sc Mate @ cuantitative mate July 07 - July 10, congrats for our results. hope dis friendship wud never end.. no matter, where we are, we're still friends after all. sayang semua kawan2 di UiTM Segamat!! lepas ni,degree. lepas tu tu, lepas tu three..
masih jauh lagi perjalanan ini. moga sentiasa diiringi yang terbaik dlm setiap langkah.











2 manispahit:

 
M.I.N.O IS H.E.R.E Blogger Template by Ipietoon Blogger Template