5/26/10

cinta @ suka

waaah...cuti. semua orang cuti. aku pun cuti jugak. apa yang kita semua buat time cuti2 ni?? aku....ingat nak gemukkan badan, dan paling penting 1 lagi harapan aku. apa dia?? biarlah hanya DIA yang tahu.

suka..apa sebenarnya ada pada perasaan ini. aku nak tahu sangat. are this feeling could boosting someone to be better than yesterday? hmm.. dan cinta. are this feels the same??
banyak yang aku nak tau. banyak sangat. tapi tak ada sesapa yang nak kasik tau.

tapi satu perkara yang aku tau. bila tak mampu lupakan seseorang, mesti air mata akan jatuh kat pipi. kat hati pun sama.  adehh~~. yakin dan pasti. manusia..mestilah macam tu. tapi hal ni berlaku pd golongan perempuan sahaja. sebab jiwa perempuan ni sensitif. xsalah. cuma haruslah berpada-pada. sesali kenapa melepaskan jiwa pergi jauh kepada insan yang disukai tanpa kembali. jangan begitu.

tapi berdoa lah. jika suka tidak salah. . kalau ada jodoh tak kemana. tapi didik lah hati sebelum lampu hijau diberi.didik supaya terjaga batas dalam pemikiran, pergaulan dan hati. emm..susah kan. tapi di sebaliknya pasti ada hikmah. kalau jodoh tidak kesampaian atau orang yang disukai menolak, hati tidaklah terluka sangat.

haish. .saya juga mengharapkan yang sama. mg kan termakbul doa tulus dr hati.

salam dr sy, aniq.








0 manispahit:

 
M.I.N.O IS H.E.R.E Blogger Template by Ipietoon Blogger Template