5/6/11

KENAPA MESTI ADA DISKRIMINASI ANTARA LELAKI DAN PEREMPUAN?

satu kes yang ntahpape. korang paham x maksud ntahpape ni?? aku bukannya anti lecturer perempuan muda. langsung x! sebab manusia ni rambut sama hitam, tapi hati lain2. aku memang bukan anti. awal2 memang lah, aku sedikit berjaga2 ngan lecturer perempuan muda. 


okeh. set. kami memang selalu datang lewat ke kelas. tapi, kami pastikan test2 kami semua dapat okey. x macam orang yg selalu duk depan, tapi test entah kemana. x mcam orang yang datang awal ke kelas, tp test habuk je.. kami memang nakal puan.. nakal sangat2. bising..datang kelas pn kadang2. tapi.. perlukah sampai dicop kan salah seorang antara kami ni peniru? kenapa mesti seorang? kenapa x dibuang je markah dua2 orang antara kami?

okeh. kami boleh terima. tapi, yang xleh blah, bila aku tengok test2 ngan test3 salah seorang budak laki, siot giler.. markah sama! kedua2 test sama.. ape ni puan.. mereka duduk bersebelahan puan.. bersebelahan! kenapa mesti ade diskriminasi antara lelaki dan perempuan? kenapa dia x kena pun??

malas nak cakaplaa.. aku tengah geram giler sekarang.. baik off luuu...





.... SEBAB DIA LAIN JANTINA....

0 manispahit:

 
M.I.N.O IS H.E.R.E Blogger Template by Ipietoon Blogger Template