5/19/11

Nur Kasih pilem meletup?

Pilem yang korang tunggu da keluar!! Yohaaaaa….  Nur Kasih. Pilem yang diadaptasi dari drama Nur Kasih yang korang dok tengok kat tb tahun 2009 tuh…

Ramai yang dok tunggu2 nak tengok pilem ni. Yerla, dah drama nya meletup cam kari letup. Dengar cerita, skrip pilem ni dah lama dibuat. Sebelum dramanya lagi. Tapi aku x sure laa. Aku dengar2 ja. Mungkin betol yo. Mungkin dak. X gitu??




Arini 19 mei 2011, secara rasminya pilem ni ditayangkan di pawagan2. Ewah ewah. Kawan2 aku yang dok bising nak tengok tuh sekarang da ada kat pawagan JJ Bukit Raja kut.  tapi aku x join la. malas ah! abeh duit. Aku sure la mesti time ni tengah lap2 air mata yang dok kuar tuh. Bukan aku  xtau, konpem dorang nanges. Asik sbuk lap hingus2 skali. Eewww… geli tau! Hahahaa…

Kita tunggu jerla, sama ada pilem ni boleh pecah panggung macam pilem khurafat. Kalo la dapat lagi tinggi, macam 10 juta ka, 9 juta ka. kusssss… tahniah la kat khabir Bhatia ngan Mira Mustafa. Kalo laa.. Congrats!!


0 manispahit:

 
M.I.N.O IS H.E.R.E Blogger Template by Ipietoon Blogger Template