5/12/12

.: Silent is Cool :.

assalam..

pekaba? moga sume sihat lah ye. Ameen. hari ni berteman kipas siling wane putih. tetap rasa panas.. banyak dosa kot.. *nauzubillah.

OK. masuk hari ni, genap 2 minggu saya 'SENYAP' dari Fesbuk.  eceeeh. nak eksyen lahhh ngan korang. korang ade ke dapat hidup tanpa bukak fb seminggu? hehe. *SOWI* ternakal jap! 

apa?? korang tak tahu maksud diam @ senyap??
gi masuk darjah 2 semula laaa... 

tau tak apa maksud senyap mengikut DBP? senyap atau diam itu ialah :
1. tidak bercakap (bersuara dll)
2. tidak bergerak-gerak atau berbuat apa-apa


alhamdulillah. dapat ilmu hari ni. hehe. so far, 1 tu memang berlaku. tapi no.2 tu ofkos salah. kalaulah tak bergerak, alamak mati kutu la aku. walhal time tidur pun gerak2 kan. manakah ada sepanjang hidup aku x bergerak. kecuali lah nanti aku dah meninggal nanti. ( Nanti doakan aku semoga dalam tergolong di kalangan hambaNya yang soleh. Ameen.. )

OK. back to the story. diam bukan apa.. sengaja beri peluang pada diri untuk membuat kerja yang lebih berfaedah. Eceeee anis. padahal tengah tuutttttt........kan3?? 

ewaah3... kukunci mulutmu baru tau.

well. aku sengaja beri peluang pada diri menilai satu benda yang 'kosong' itu. kalau aku mampu, maka teruskan saja sampai ke peringkat yang tinggi bak bintang di langit sana tuuuu. silently speaking dalam diri aku boleh teruskan kediaman eh kesenyapan ini sampai aku meninggal nanti. insya Allah. mesti ada yang pening kan. *SOWI*

sesuatu harus korang tahu... aku suka silent2 nih. 



Cool giler bila dapat buat camni. sebab apa tau?

SILENT IS COOL THING TO DO !!

p/s : tenangnya jiwa bila hanya mengingati الله. Jangan lupa baca maathurat dan al-Quran ye kawan2..









0 manispahit:

 
M.I.N.O IS H.E.R.E Blogger Template by Ipietoon Blogger Template