8/21/09

musim

sekarang ni ada banyak musim..


salah satunya musim H1N1. ha..yang ni musim yang menakutkan. tapi kita sentiasalah berdoa. mudah-mudahan ALLAH akan memelihara kita semua dari terkena penyakit ini. yakinlah dengan kuasaNYA. mudah-mudahan..Amin.


musim yang kedua pula ialah musim test!!!. ha, yang ni corny la memang menakutkan kita jugak kan. aku memang setuju la kalau dapat menyamakan musim test ni dengan H1N1. pasni kita dapat tengok kat papan tanda depan mana-mana tempat blajar. ada satu persamaan yang baru. TAK LALU MAKAN = H1N1 + TEST. hehe..gerenti boleh kan??


yang terbaru dan paling kita semua nantikan ialah musim ramadan. dengan erti kata lainnya. bulan berpuasa bagi sekalian umat Islam. Alhamdulillah.sempat lagi rupanya bertemu dengan ramadan kali ini. Syukur yang melimpah rumah dipanjatkan pada yang ESA.


musim seterusnya pula ialah musim..duit habis. yang ni bagi kami2 yang tak minta subsidi makanan. hoolaas..memang tengah kopak sekarang. kadang-kadang sempat lagi aku jeling poket2seluar yang kotor xpun poket baju yang dah kotor. kut2 la ada duit yang berkampung kat situ. memang miskin kan..


musim seterusnya.musim hujan. yang ni memang kadang-kadang boleh dijangka. tengok gelap je kat luar tu,maknanya hujan nak turunlah. kalau dengar katak2 buat choir ala-ala ronaldo ronaldinho nyanyi lagu syarifah aini tu pun maknanya hujan nak turun juga la.
dan paling best..musim balik kampung yang akan menjelang tiba tak lama lagi. kalau puasa dah mula, maksudnya raya juga akan menjelang. huhu..balik kampung..lalala balik kampung.hehehe hati girang..huhu..


bagi student2 yang duk jauh macam aku ni confirm la terpaksa cari tiket awal2. kalau tak, ada je yang kena buat2 histeria nak dekat raya nanti. musim ponteng kelas pun akan bermula jugak. kan..


sapa yang nak buat macam tu??aku la..

0 manispahit:

 
M.I.N.O IS H.E.R.E Blogger Template by Ipietoon Blogger Template