3/3/10

hooray..

lama x update blog..hampir..hampir..entah lah.malas nak kira. kira2 ada gak la benda yang aku nak luahkan. tapi time mengadap pc terchenta nie, tetiba otak jadi beku..

cerita terbaru..em, minggu ni sibuk dengan test met fin..test statistik tutu 0...xpun nama glamor nya qmt 220. amboi main sedap suka hati je panggil nama nya ye..

pastu..bagi quasarian, sekarang ni aku conpem semua tengah sibuk mencari baju untuk Dinner!!!. ceewaah..pasti semua tak sabar nak bergaya malam kemuncak nanti ya..maklumlah, ni final sem. mesti nak bergaya habis-habisan la..temanya masquarade + warna taik cicak.. haha. black and white. abisla..semua kedai baju kat segamat ni pasti kena serbu ngan budak2 quasar. mask pulak..em,tak tau la. aku pun tak dapat cari lagi mask..ingat kalo tak sempat cari, mask h1n1 aku rembat!. tak pun, curi mask bebudak tadika dekat kolej mutiara ni..mesti ada..paling kurang, mask otromen..mask supermen.. apa2 la. janji mask.

tapi..kalo xpergi. boleh x?? tapi kang..kena belasah ngan budak2 tut... camane??ish...nanti lah nak fikir..




4 manispahit:

.:sukasuki:. said...

eleh..ko redah je kain sarung..hua3...ambik gmbr bebanyak tau..ltk fb..

M.I.N.O said...

kemain ko..redah je ya? ape? kain sarung??buat mcm citer pendekar ya??hhaa..
em,kalo ade yg nak amik pic aku, boleh laa..haha..

aNdi.Hanin::حنين said...

pakai purdah sudaah XD

M.I.N.O said...

haaa..boleh jgak. tapi mana nak rembat mende tu?

 
M.I.N.O IS H.E.R.E Blogger Template by Ipietoon Blogger Template