3/31/10

SPSS = NASIK LEMAK??

otock tengah jam! jam! with all the problem comes in my mind. letih..sudahlah semuanya kena dicombinekan esok..macam mana nak buat ni?

'dah boring garu kepala ni.makin banyaklah habuk2 putih.'

err..kenapa dengan lappy kesayangan ni..??lapar ke?kang mengamuk kang makin majuk. heeran..sangat sangat heeran. kenapa bila saja aku install SPSS dalam lappy ni, benda ni asyik unavailable. puas sudah ku tanya rumete2 terchenta. tapi dorang sume pun..

'mo tanya lagi..kitorang tak kenal pun hape SPSS tu..jeling pun tak pernah. macam mana nak tau..'
riak muka dorang memandangku dengan muka sebal. sekali dengan garu2 kepala.

aku sengih malu...
dan aku pun kembali menonong di depan lappy.

aku cerita kat cikgu BI english brokeng aku.

'mr k..geramlah ngan spss ni..kenapa eh?'

dia jawab:

'aperkah itu spss?nasik lemak kah?'

huuuiiiiss!!!.mood aku menjadi semakin teruk.makin aku rasa nak hentak kepala kat dinding.

So, the last step is..meng'install'kan spss dalam lappy kawan. kang..sape satuju? wink ur eyes k!

memang btul kata mr.k..sebab lappy tak sama dengan nasik lemak, maka spss tak boleh geng dengan lappy. dan nasik lemak itu ialah spss. maka lappy tak geng dengan spss. lappy itu musuh spss dan nasik lemak itu sahabat terchenta spss.

finally..the sense doesn't come to my OTOCK!otock ghem!!

0 manispahit:

 
M.I.N.O IS H.E.R.E Blogger Template by Ipietoon Blogger Template