7/4/10

aku suka..........dia

wah..entry yang luar biasa dr biasa. 
ni haa... aku punya masalah feeling..camane ni?

actually, aku suka dengan seseorang ni. dah lama dah..tahun lepas lagi. awal-awal memang tak nampak apa-apa pada dia. tapi, entah kenapa 1 hari, hati ni tiba-tiba terbuka luas..luas..luas
sekali. serta merta dia masuk dalam hati. 

                                     macam ni laa..kembang dipenuhi bunga2..

erk.. bila fikir pasal dia, dunia rasa eeennnnndah sekali. cik embon pun tak seromantik ini.
mata yang sepet, pipi yang tembam bila tersenyum. comei!. my prince..^_^

harap2 aku lebih bsemangat untuk belajar.. ada rezeki boleh pergi kr daerah my prince tu.
waiting 4 me..=)

fakta: aku suka org yg baik hati.. baik hati yg cmane tu? mcm dia laa..

oh aniq. please, stop ur kesengalan di pagi2 buta ni. sekarang, offline, tutup lappy and tido! apa? nak mimpikan dia?? heemm...boley2..jom tidoooo... 

nanayte sume..:)

0 manispahit:

 
M.I.N.O IS H.E.R.E Blogger Template by Ipietoon Blogger Template