7/14/10

TEJA AULIA, CAPPUCINO AND CONGRATS TO CIK DAYAH

okey.  mula2 nak cerita pasal.. hari ni. gara2 tidur lewat sebab menemani si adak mengisi biasiswa JPA semalam, aku sakit kepala. aduiiya.. maka, dengan itu pagi ni aku terpaksa skip 2 kelas. fening la lalat..

okey. aku skip 2 kelas. tapi yang pukul 12.30-4 ptg aku pergi tau.. no more skip. tabaik..okey. 

then, pukul 4, seperti dijanjikan aku menunggu si adak dekat dataran. untuk beli makanan. dalam 10 minit menunggu, akhirnya adak sampai. hehe.. okeh. aku nak cerita yang.. sebab pengorbanan ikhlas semalam, adak belanja aku cappucino blended. waaahhh.. actually aku suka sangat2 minum mocha. tapi, nak buat macam mana. dah takde rezeki.. walau frust, aku bersyukur. rezeki beb. 

okeh. lepas tu, kami jalan2. mata terpaku pada kedai2 novel. warrrghhhh.. aku jeling2 dulu. kalau lah alaf21, hmm..baik aku blah. tapi, ada JS.. suka suka suka!! (clap2 hands).

huh..then aku nampak satu novel baru ni.. siapa lagi kalo bukan my fev writer..syud!!.. apa lagi. mestilah latest novel dari syud. "Teja Aulia". and tanpa membuang masa, aku capai 1. "nah akak. duet ni". dengan riak muka yakin dan bahagia.


and, kat sini setiap novel yang dijual mendapat potongan 5%. not bad laa.. lagi pun ni novel baru. cheh! aniq, sempat promosi ye..

kepada yang nak beli novel Jemar Seni, boleh datang UiTM Shah Alam ye adik2, kakak2, makcik2.. dekat dataran kolej mawar. 5% discount ye. bukan 5% interest. hehe..(maklumlah. duk shah alam semua harga up je)

aku kata: tak sabar nak baca malam ni..huhaa...
and tak lupa kepada dayah CONGRATS sbb dapat join aku ni sini..hehe..!!!


 "WELCOMING SAUDARA DAYAH..HEHEHE..."
p/s: ku sambut mu ngan pulut kuning bserta kompang. hehe..

3 manispahit:

aNdi.Hanin::حنين said...
This comment has been removed by a blog administrator.
aNdi.Hanin::حنين said...

uishh dayah awk kasi pulut kuning bagaii ye, t kta dtg, i want redcarpet 20KM okey! haha XD

M.I.N.O said...

oh.. awk dtg kita kasik pulut wane merah. campur ayam kfc. XD!
Nak karpet pun tara hal laa..kita kasik karpet hijau bola sepak tu..

 
M.I.N.O IS H.E.R.E Blogger Template by Ipietoon Blogger Template