7/5/10

rindu ka?

dulu, sebut saja pasal rindu, pipi jadi merah jambu. sebut saja rindu merah muka. sebut saja rindu, muka jadi warna biru.

okey. itu lah yang sebenarnya. saya reeeennnddduuu sama UiTM Segamat!! SAYA RINNNNDDUUU....

yang pertama saya rindu ialah..
1) katil di bilik m149. rindu tu..tempat bergolek2, tempat layan movie, tempat layan ym, tempat makan..eh, bukanlah. yang makan tu rumete termuda kami.si Athirah. bukan saya. nehi-nehi.
2)rindu untuk lepak bilik m328. bilik sha-sha. kawan yang bersama gelak ketawa. kawan ketika rasa susah dan senang. shasha.............kenapa ko tercampak kat perlis syg..
3)rindu untuk berehat di anjung mawar(tempat sidai baju tu..), atas tangga depan wing kenanga(masa part1-3)
4) rindu untuk bukak loker baju. haha.. tabiat semulajadi. suka tengok2 apa dalam almari.
5) rindu untuk duduk di meja stady sy. di situ lah sy duduk sampai pukul 3 pg kdg2. tempat study, main game, tgk movie, dgr lagu, makan.. waduh2..
6)rindu untuk turun ke blok i, benteng Ina, benteng Mutiara..rindu untuk makan masakan pakcik2, makcik2, kakak2, abg2 di situ.
7)rindu untuk berkejaran bila pergi ke kelas. dulu lenggang kangkung je bila nak g kelas. yelah. kelas dekat sih. dah la bilik kat tingkat 1, kelas pulak kat blok i. apa lagi..memang lenggang kubis la saya.
8) tempat saya selalu ada ialah di Pusat Islam, bawah lobi Kolej, lib memang jarang6x, UNIMART lah pilihan terbaik..haa..
9) saya rindu kawan2 sy di UiTM Segamat. atirah, wani, hanin, kak hani, balqis, piqa, sha-sha, kak ekin, af, mirah..waduh2..byk kena tulis ni kalo nak sebut semua. 

apa pun, suratan takdir, menetapkan sudah kami sudah berada di sini sekarang..jauh dr segamat. walau macam mana pun, perasaan ni takkan lupus dan hilang..

walau apa pun yang berlaku, kita masih perlu berusaha kerana perjalanan hidup ni masih panjang.. CHAIYOOOKK!! GANBATTE KUDASAI NAA!!!

p/s: nati clearnce nak g U, mahu menuntut janji dr encik eskrim. sila tunggu sy.

salam kasih.
an-niq

0 manispahit:

 
M.I.N.O IS H.E.R.E Blogger Template by Ipietoon Blogger Template