4/2/09

KEHIDUPAN DI UITM

Alhamdulillah..hari ini sy selesai menghadiri yasin perdana dan solat hajat di PI. syukur...hati ini masih lagi istiqamah di jalan Allah.. bila hampir dengan exam inilah jiwa rasa melekat di rumah Allah. itu lebih baik daripada langsung tak pergi sana. syukur..
minggu ini saya ada 5 lagi test. memang rasa takut sgt2. time inilah rasa menyesal kerana tak berusaha sungguh2 awal sem. walau apa pun,selagi ada masa,selagi itu kita masih mampu merubah hari esok. saya pasti akan membuat yg terbaik untuk masa depan.saya rasa tak sabar2 untuk menghabiskan sem ini. tapi hati saya pasti merindui PI yg selalu saya kunjungi. kalau kat rumah,memang saya tidak kuat semangat untuk ke Pi. Tapi bila berada di sini Alhamdulillah. Allah sentiasa memberi saya kekuatan untuk melangkah ke sana.
pejam2 celik, 2 sem lagi saya akan meninggalkan alam kampus uitm segamat ini. pasti saya akan merindui tempat ini...hmmm...saya memang dah jauh melalut..

2 manispahit:

aNdi.Hanin::حنين said...

test ITC n test lab. gudluck nis! X)

M.I.N.O said...

hancur...x pandai wat.teruk sgt2 kot...
pe pun.gud luck gak untuk test mate sok!!!

 
M.I.N.O IS H.E.R.E Blogger Template by Ipietoon Blogger Template