4/7/09

LUAR BIASA YANG DIBIASAKAN..

ceh..poodah. semalam aku tertidur kat meja(eksyen studynye aku...).
eh silap-solap pula. tertidur atas katil la (kang tempat tidur tu) kul 3 pagi. entah apa yang aku buat tak tahu lah..Aku masuk web ni,web tu. entah apa yang aku cari tak tahu lah. puas on9, aku bukak buku. hampeh tul..tak ade feeling pulak.(alasan ku memang diterima~~~malas nak study). tak macam kawan aku si hanin (bukan nama sebenar) yang rajin study. dia tengah buat ITC ngan apy. wah...kembang idung ye bila dipuji.

pas tu,aku lepak atas katil; huhu...enaknye ku rasakan. sedang main mata ngan cicak, alamak!!! aku ni dah pukul berapa ni. lepas bye2 kat cicak aku tidur lah. ..

6.50 - aku sedar dari tidur. lap2 mata,baca doa pun sekerat je mata layu balik..
apa yang aku tahu,mimpi bertandang lagi....
7.39 - TERSEDAR.... bukak mata,tengok jam,terus lompat katil. ALLAMAK!!!. subuh!!!
kalu tahu dek abah aku.piat telinga la...(uwa3x je)..dah la ade kelas QMT337.

8.00 - relekskan otak..dengan lagu ku..
9.20 - kawan aku hantar mesej. katanya nak ajak pergi penawar. elok sangat la tu. macam aku
ni sakit jugak le..perasan nak amik MC.


10.07 - Makan..CAFE UITM menungguku. enak je makanan ni.
baca papper mETERo. ADa citer budak kena buli. kesiannye...kena seterika kat
punggung. aduh!!!serbia betul manusia yang buat macam tu.

12.00 - relekskan otak

2.19 - turun dari kolej...melangkah ke SL. giler lambat masuk kelas. nasib baik En. Hadi ni baik
bulehla buat perangai sikit sem ni...

2.40 - Aku jeling kiri dan kanan..x jumpa si budak masham(nama sebenar)..mane dia. wat aku
pening kepala je fikir. aku call dia. oh..rupe2nya dia punya perut masuk angin.. tu
tandanya RUang perut tu sempit sgt. (fakta yang x tepat langsung!!!). dengar suara budak
masham ni pun lemah je..

4. 00- ready gi PASAR MALAM UITM KOT....
tata....nak melantak lak ni..

aku/cakap : test 2 MGT batal..hahahaha..aku happy sgt!!!apy pun mesyi happy gak..
budak masham kesayangan jaga diri ye..perut tu jangan biarkan kosong!!!!
malam ni ade solat hajat dan yasin perdana anjuran dak DBS..baguihnye...
entah bila Quasar nak buat ye...

1 manispahit:

aNdi.Hanin::حنين said...

sape hanin? sape budak masam? sape sakit perut??

hahaha.

ceh..xdtg qmt dok golek2 lak.isk2. rugila last klas tu last chapter..uhu

 
M.I.N.O IS H.E.R.E Blogger Template by Ipietoon Blogger Template